Jäsenyys

2023 Teimme jäsenretken Tykkimäen huvipuistoon. Mukana oli 85 MLL Inkeroisten yhdistyksen jäsentä.
2022 jäsenretki Puuhaparkkiin
2021 jäsenretki Visulahteen.
2019 Jäsenretki Muumimaailmaan.
2018 Jäsenretki Puuhamaahan.
2017 jäsenretki Korkeasaareeen.
2016 jäsenretki Linnanmäelle.

MLL:n jäsenenä tuet arvokasta työtä hyvän ja onnellisen lapsuuden hyväksi sekä paikallisesti että valtakunnallisesti.

Yhdistyksen jäsenenä sinulla on oikeus osallistua yhdistyksen sääntömääräisiin kevät- ja syyskokouksiin. Kokouksissa yli 15-vuotiailla jäsenillä on puhe- ja äänestysoikeus. Pääset siis aitiopaikalle vaikuttamaan Inkeroisten lapsille, nuorille ja lapsiperheille suunnattuun tapahtuma- ja toimintatarjontaan.

Kevät- ja syyskokouksiin kutsutaan kaikki jäsenet kokouksen ajankohdan lähestyessä.

MLL:n Inkeroisten yhdistyksen jäsenmaksut  2021:

aikuisjäsen 20e

15v.-17v. eli nuorisojäsen 0e

0v.-14v. eli lapsijäsen 0e.

Näin liityt jäseneksi

- netissä sivun vasemman reunan linkin kautta

- täyttämällä Liity jäseneksi- kortin ja toimittamalla kortin perhekahvilaan tai yhdistyksen sihteerille. Kortteja saat perhekahvilasta ja yhdistyksen järjestämistä tapahtumista

huom! täyttäessäsi lomaketta huomaa, että sinut liitetään kotiosoitettasi lähinnä olevaan paikallisyhdistykseen. Jos siis asut muualla kuin Inkeroisissa, ja haluat liittyä meidän yhdistykseemme, kirjoita se Lisätietoja- kohtaan! (MLL:n Inkeroisten paikallisyhdistys) Kun keskustoimisto lähettää sinulle jäsenkortin, varmista, että tietoihin on kirjattu oikea paikallisyhdistys. Jos asiassa on ongelmia, ota ensisijaisesti yhteyttä MLL:n Jäsenpalveluun: jasenpalvelu(at)mll.fi.

Jäsenedut

Tiedot jäseneduista löydät sivun vasemmasta reunasta. Tarkista omasi, ja muista pitää jäsenkortti mukana, jotta saat jäsenyyden hyödyistä kaiken irti.