Toiminta

Vauvakassi vuonna 2021. MLL-kassi, esitteitä, vaippanäyte ja LoveIidan ompelema kuolalappu.
vauvakassi vuonna 2017. Iso vetoketjullinen MLL-hoitokassi, esitteitä, vaippanäyte ja harsoliina.

Toimintaamme keskeisimmin kuuluvat viikottain kokoontuva Perhekahvila sekä päivittäinen Tukioppilas-toiminta Inkeroisten Yhteiskoululla.

Järjestämme vuosittain lapsiperheille ja nuorille suunnattuja tapahtumia. Osan tapahtumista toteutamme lähialueiden MLL:n paikallisyhdistysten kanssa tai muiden yhteistyötahojen avustuksella.

Yhdistyksemme jakaa kaikille inkeroislaisille vauvaperheille neuvolan välityksellä vauvakassin. Kassin sisältö tarjoaa MLL:n materiaalia, sekä yhdistyksemme terveisen. Vauvakassi vuonna 2021: MLL-kassi, esitteitä, vaippanäyte sekä Inkeroisissa toimivan ompelimon LoveIidan ompelema vauvan kuolalappu.

Osallistumme vuosittain Hyvä Joulumieli- kampanjaan, jossa jaamme lahjakortteja yhdistyksemme alueen lapsiperheille.

Tilapäistä lastenhoitoapua perheille.

Arjen apua lapsiperheille.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) kouluttama luotettava hoitaja huolehtii lapsen turvallisuudesta, hoidosta ja viihtymisestä vanhempien ohjeiden mukaan.

Perhe voi tilata lastenhoitoapua mille vuorokaudenajalle tahansa esimerkiksi kun:

• lapsi, vanhemmat tai vakituinen hoitaja sairastuvat
  • vanhemmat ovat työmatkalla, kokouksessa, opiskelemassa
  • vanhemmat haluavat hetken hengähtää, harrastaa tai viettää aikaa yhdessä

Tilaa lastenhotaja netissä https://lastenhoito.mll.fi/ tai puhelimitse 0440303301 (arkisin klo 8-12)