Tukioppilaat

Tukioppilaat jakoivat ilmapalloja MLL Inkeroisten yhdistyksen 100.v tapahtumassa.
Inkeroisten yhteiskoulun tukioppilaat keväällä 2021
MLL Inkeroisten yhdistys lahjoitti pääsiäismunia Inkeroisten yhteiskoulun tukioppilastoiminnalle 2021

Tukareina toimivat Inkeroisten yhteiskoulun oppilaat, jotka ovat 8- ja 9-luokkilta. Kaikki tukioppilaat saavat toimintaansa koulutuksen.

Tukareiden päätehtäviä on koulukiusaamisen ennaltaehkäiseminen muun muassa järjestämällä välituntitoimintaa sekä olemalla läsnä arjessa.Tukarit lähtevät pienistä asioista liikkeelle, esimerkiksi moikkaaminen välitunnilla kuuluu niihin. Tukarit pitävät kummiluokille tunteja vaihtelevista aiheista, mutta pääsääntöisesti tavoitteena on luokan yhteishengen lisääminen.

Tukarit tekevät MLL:n kanssa yhteistyötä esimerkiksi osallistumalla Lapset ensin-lipaskeräykseen.