Vapaaehtoisena toimiminen

Monipuolinen toiminta edellyttää monipuolisia toimijoita. Tervetuloa vapaaehtoiseksi MLL:n Inkeroisten paikallisyhdistykseen!

Jotta toimintamme olisi mahdollisimman monipuolista ja samalla mahdollisimman monia alueemme lapsia, nuoria ja lapsiperheita palvelevaa, tarvitsemme joukkoomme jatkuvasti uusia ja motivoituneita vaapaehtoisia toimijoita.

Kun innostut asiasta, ota meihin yhteyttä sähköpostilla mll.inkeroinen(at)gmail.com tai tule käymään Perhekahvilassa.

Vapaaehtoistyö ei edellytä yhdistyksemme jäsenyyttä. Saat itse määrittää sitoutumisesi. Kerro meille, milloin ja minkälaiseen työhön olet käytettävissä.

Tapahtumien yhteydessä tehtäviä on monenlaisia. Myös Perhekahvila kaipaa viikottain vapaaehtoisia keittämään kahvia, ohjaamaan esimerkiksi askartelua ja leikkiä tai lukemaan lapsille satuja.

Oikealla olevasta linkistä pääset lukemaan yleisiä asioita MLL:n vapaaehtoistoiminnasta. Jos löydät sieltä jonkin toiminnan, jota meidän yhdistyksessämme ei vielä ole, mutta jonka toteuttamisesta olet kiinnostunut, ota yhteyttä! Kaikenlaiset ideat toimintamme kehittämiseksi ovat tervetulleita.