MLL:n Inkeroisten yhdistyksen hallituksen kokoukset

Tietoa yhdistyksestä

MLL Inkeroisten yhdistyksen hallituksen jäseniä yhdessä Tatun ja Patun kanssa helmikuussa 2020
Hallituksen puheenjohtaja Tiia Pautamo, varapuheenjohtaja Mirella Vanhala ja sihteeri Miia Pautamo vastaanottamassa kukkasia Maiju Vesalta ja Piia Kleimolalta yhdistyksen 95-vuotis juhlatapahtumassa.

MLL:n Inkeroisten yhdistys on perustettu 26.6.1922.

Olemme vireä ja aktiivisesti toimiva yhdistys. Toimintamme tavoittaa viikottain monia kymmeniä nuoria ja lapsia sekä lapsiperheitä.

Inkeroisten yhdistys on ollut suunnannäyttäjänä helpottamassa lapsiperheiden arkea aloittamalla paikkakunnalla monia toimintoja, jotka ovat siirtyneet myöhemmin kaupungin ylläpitämiksi. Näistä esimerkkinä muun muassa päiväkotipalvelut,koululaisten iltapäiväkerhot ja kesäisin toimineet uimakoulut sekä leikkikenttätoiminta.

Perhekahvila on toiminut paikkakunnalla jo yli 20 vuotta.

Kuulumme MLL:n Kaakkois-Suomen Piiriin.